Iespēja JŪSU ZĪMOLAM 
LNSC sporta centros

Aicinām kļūt par LNSC partneri un stiprināt SAVA ZĪMOLA redzamību un atpazīstamību mūsdienīgā un daudzfunkcionālā kultūras un sporta infrastruktūras vidē.

Tā ir iespēja palielināt sava biznesa klātbūtni nacionāla un starptautiska mēroga sporta bāzēs ar pārredzamu lokāciju Rīgā, Jūrmalā un Siguldā un uzrunāt plašu un daudzveidīgu auditoriju dažādos segmentos, vecuma grupās un interešu lokā. 
Tā ir rīcība ar augstu iesaisti: plašas un daudzveidīgas reklāmas izvietošanas iespējas stratēģiski labās vietās visos LNSC sporta centros ar stabilu sasniedzamības līmeni ekonomiski un sportiski aktīvas auditorijas uzrunāšanai, pielāgojot risinājumus atbilstoši JŪSU ZĪMOLA pozicionējumam, konkrētajiem biznesa mērķiem un budžeta prasībām, nodrošinot maksimālu ieguldījumu atdevi.

Unikala_iespeja_uznemumam_LNSC_sporta_centros.svg

Unikāla iespēja

jūsu zīmolam būt pirmajam un pozicionēt savu zīmolu rekonstruētos un jaunuzbūvētos Latvijas augstākā līmeņa nacionālajos sporta centros Rīgā, Jūrmalā un Siguldā.

Merktieciga_zimola_komunikacija_un_pozicionejums_LNSC_sporta_centros.svg

Mērķtiecīga

jūsu zīmola klātesamība, efektīvi uzrunājot un sasniedzot nozīmīgu un plašu kultūras un sporta sabiedrību dažādās vecumu grupās nacionālā un starptautiskā mērogā.

900 000

Plānotais unikālo klientu skaits 2025. gadā LNSC sporta centros 

900 000

Plānotais unikālo klientu skaits 2025. gadā LNSC sporta centros 


 60 000 Komandu sporta spēļu hallē
 90 000 Tenisa centrā "Lielupe"
 55 000 Bobsleja un kamaniņu trasē "Sigulda"
 555 000 Kultūras un sporta centrs "Daugavas stadions"
 140 000 Sporta centrs "Mežaparks"

Partnerības pieejamība LNSC sporta centros

  • Komandu sporta spēļu hallē
  • Daugavas ledus hallē
  • Sporta centrā “Mežaparks”
  • Tenisa centrā “Lielupe”
  • Bobsleja un kamaniņu trasē “Sigulda”

Partnerība ar pievienoto vērtību - BTA piemērs

Sadarbība starp AAS "BTA Baltic Insurance Company" (BTA) un 
SIA “Latvijas Nacionālais sporta centrs” (LNSC) ir veiksmīgs piemērs, kā zīmols var stratēģiski nostiprināt savu klātbūtni sporta vidē un vienlaikus uzrunāt sabiedrību ar jēgpilnu vēstījumu. Vārda tiesību partnerība sporta objektos – “BTA Daugavas stadions” un “BTA Daugavas Vieglatlētikas manēža” – sniedz pastāvīgu un pamanāmu zīmola pozicionējumu, kā arī komunikācijas kampaņas “Kusties, kusties, lai var labi justies” vēstījuma īstenošanu. Šāds partnerības modelis uzņēmumam piedāvā platformu sava vārda un vērtību nostiprināšanai.

Saziņai

[email protected] |  +371 2921 1085