“Daugavas stadions” un “Daugavas vieglatlētikas manēža” iegūst jaunus nosaukumus, tiek atklāta kampaņa aktīvā dzīvesveida popularizēšanai
SIA “Latvijas Nacionālais sporta centrs” (LNSC) un AAS "BTA Baltic
Insurance Company" (BTA) ilgtermiņa sadarbības ietvaros ir uzsākta
aktīva dzīves veida kampaņa un "Daugavas stadions" un "Daugavas vieglatlētikas
manēža" jaunie nosaukumi ir "BTA Daugavas stadions" un "BTA
Daugavas vieglatlētikas manēža".
Vienlaikus tiek uzsākta kampaņa “Kusties, kusties, lai var labi
justies!”, kas vērsta uz sabiedrības motivēšanu vairāk kustēties un uzlabot
dzīves kvalitāti. Fiziskās
aktivitātes trūkums Latvijā ir nopietna
problēma – tikai 9% regulāri nodarbojas ar sportu, turklāt gandrīz puse
iedzīvotāju savu brīvo laiku pavada mazkustīgi. Veselīgo dzīves gadu skaits
Latvijā ir viszemākais Eiropas Savienībā – 54,3 gadi sievietēm un 52,6 gadi
vīriešiem. BTA un LNSC savas sadarbības ietvarā vēlas šo mainīt, iedvesmojot
plašāku sabiedrību aktīvam un veselīgam dzīves veidam.
“Ar kampaņu “Kusties, kusties, lai var labi justies!” mēs vēlamies
pievērst uzmanību tam, cik svarīga ir kustība ikdienā un cik būtiski ir radīt
vidi, kas motivē cilvēkus būt aktīvākiem. Sporta centru nosaukuma maiņa ir nākamais
solis mūsu sadarbībā. Jaunajā nosaukumā tiek saglabāts vēsturiskais
"Daugavas stadiona" nosaukums, kas jau ir labi zināms un iemīļots
sabiedrībā. Tādējādi tiek saglabāta stadiona vēsturiskā nozīme un ieguldījums
Latvijas sporta attīstībā, vienlaikus piešķirot tam mūsdienīgu un laikmetīgu
veidolu. Ceram, ka ar šo iniciatīvu spēsim iedvesmot vairāk cilvēku atrast
prieku kustībā un padarīt to par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu,” norāda BTA
valdes priekšsēdētājs Oskars Hartmanis.
“Kusties, kusties, lai var labi justies!” kampaņas ietvaros tiks
īstenotas vairākas iniciatīvas, kas mudinās cilvēkus pievērsties aktīvam un
veselīgam dzīvesveidam. Sporta bāzēs būs pieejami informatīvi materiāli un
digitāls saturs, kas izglītos par fizisko aktivitāšu nozīmi un to ietekmi uz
veselību. Kampaņas ietvaros tiks iesaistīti arī sportisti un aktīva dzīvesveida
entuziasti, kuri dalīsies savā pieredzē, iedvesmojot plašāku sabiedrību kļūt
aktīvākiem. Šīs iniciatīvas mērķis ir ne tikai radīt iespējas sportot, bet arī
veicināt ilgtermiņa paradumu veidošanos veselīgākai ikdienai.
LNSC valdes priekšsēdētājs Daniēls Nātriņš uzsver: "Mēs ar BTA
kopīgi vēlamies veidot vidi, kas mudinātu cilvēkus uzņemties aktīvāku lomu savā
veselībā un dzīvesveidā. Šī partnerība īstenos aktīva dzīvesveida iniciatīvas
un palīdzēs veidot veselīgu izpratni par fizisko aktivitāšu nozīmi mūsu katra
ikdienā. Šāda veida sadarbības modeļi ir plaši izplatīti visā pasaulē un ir
normāla sporta infrastruktūras attīstības ceļa sastāvdaļa. Mums ir būtiski, ka
mūsu partneris ir ar nevainojamu reputāciju un tādu filozofiju, kas veido
organisku sinerģiju ar mūsu stratēģijā ietvertajiem mērķiem. BTA par tādu
noteikti var uzskatīt, līdz ar to ar prieku raugāmies uz nākamajiem trīs
sadarbības gadiem.”
BTA sadarbībai ar LNSC paredzējis piešķirt vairāk nekā 245 tūkst. EUR
trīs gadu laikā. Plānots kopīgi strādāt pie aktīva dzīvesveida
popularizēšanas, organizējot informatīvās kampaņas. Sadarbība stājas spēkā
2025. gada martā un ilgs trīs gadus.
Foto: Kaspars Dobrovolskis
Vairāk
informācijas:
“BTA
Baltic Insurance Company”
Vārds, uzvārds:
Līva Strautmane
Amats:
Komunikācijas vadītāja
Telefona nr.:
26065133
e-pasts:
[email protected]
SIA
“Latvijas Nacionālais sporta centrs”
Vārds, uzvārds: Baiba Muceniece
Amats: SIA “Latvijas Nacionālais sporta centrs” pārdošanas un mārketinga
vadītāja
Telefona nr.: 29211085
e-pasts: [email protected]